Sugestii si reclamatii

Va rugam ca inainte de montaj sau de folosire sa verificati toate produsele cumparate de posibile defecte si sa cititi cu atentie etichetele cu instructiuni de montaj si folosire care se regasesc pe fiecare produs.

Verificati produsele achizitionate de eventuale defecte vizibile; inspectati rolele de tapet sau de folie pe toata lungimea lor, inainte de a le monta. Reclamatiile primite dupa ce produsul a fost montat/folosit nu se iau in considerare, decat in limita a trei fasii in cazul tapetului.

Daca produsele cumparate prezinta defecte de fabricatie, returnati-le impreuna cu etichetele lor originale, urmand instructiunile de aici.

Produsele cu defecte de fabricatie constatate de Vanzator vor fi inlocuite sau Clientului ii vor fi returnati banii pe produsele defecte. Mai intai descarcati de aici formularul de reclamatie, completati-l, apoi trimiteti-l pe email la adresa marketing@axelen.ro sau pe fax la numarul 0264 432 483.

Inainte de folosire cititi cu atentie etichetele produselor (cu instructiuni de folosire si montaj) si pastrati-le in eventualitatea unei reclamatii, dar si pentru a sti cum sa curatati si sa intretineti produsul pe viitor. Va recomandam sa montati produsele (in special tapetul) cu personal calificat, iar daca alegeti sa le montati dumneavoastra sa va documentati si/sau sa cereti sfatul unui specialist. Vanzatorul nu poate fi tras la raspundere pentru erori de montaj sau de utilizare a produselor comercializate.

 





Incercam sa va reconectam la Server...






Nu v-am putut reconecta la Server. Va rugam accesati butonul Reincarcare.





Nu v-am putut reconecta la Server. Va rugam accesati butonul Reincarcare.

Nu v-am putut reconecta la Server. Va rugam accesati butonul Reincarcare. Reincarcare 🗙